Ogólne Warunki Handlowe i RODO

Ogólne Warunki Handlowe

I.

Informujemy, że korzystanie ze strony www.novafam.pl jest jednoznaczne z zapoznaniem się z Ogólnymi Warunkami Handlowymi na podstawie ustawy 122/2013 Z.z. o ochronie danych osobowych w prawidłowym i skutecznym sformułowaniu. Prosimy o uważne przeczytanie następujących Ogólnych Warunków Handlowych i korzystanie ze strony wyłącznie w przypadku akceptacji wszystkich punktów i uznaniu ich za wiążące. Niniejszy dokument dostępny jest wyłącznie w elektronicznej formie. Zgodnie z ustawą nr. 40/1964 Z.z. Kodeksu Cywilnego z późniejszymi zmianami, Ustawa nr. 250/2007 Dz. o ochronie konsumenta z późniejszymi zmianami oraz Ustawa nr. 102/2014 Dz. w sprawie ochrony konsumenta w sprzedaży obwoźnej i sprzedaży wysyłkowej, z późniejszymi zmianami, uważa się za umowę zawieraną na odległość.

II.

Bezpieczeństwo przekazywanych informacji i zasady ochrony danych.

Polityka prywatności

Poniższe warunki o ochronie danych zawierają dodatkowe informacje dotyczące ochrony i przetwarzania danych podanych na stronie www.novafam.pl

1. Dane administratora danych

Dane administratora danych: Smith Natura s.r.o.
Orechový rad 5391/1252
945 01 Komarno
Słowacja

IČO: 52991776
Numer VAT: SK2121238196
Firma jest płatnikiem VAT, ceny zawierają podatek VAT.

2. Jakie dane przechowujemy, w jakim celu i jak długo?

Przetwarzanie danych podlega Rozporządzeniu Ogólnemu Parlamentu Europejskiego 2016/679 – Ogólne Zasady Ochrony Danych (RODO) wraz z ich zmianami. Dane osobowe są zbierane i przetwarzane tylko w niezbędnym zakresie. Zakres i rodzaj danych osobowych zależy od stosunku prawnego, na podstawie którego odbywa się przetwarzanie. Dane przetwarzane w systemie informatycznym Smith Natura s.r.o.:
• dane identyfikacyjne (imię i nazwisko)
• dane kontaktowe (dane do faktury, dane do dostawy, e-mail, numer telefonu)

Powyższe dane osobowe są przetwarzane z następujących powodów prawnych lub w celach marketingowych:

• zgoda na przetwarzanie danych osobowych
• wykonanie umowy
• przesyłanie ogłoszeń marketingowych i biznesowych o wydarzeniach branżowych, czasopismach, książkach, produktach, usługach, wydarzeniach naszych i firm partnerskich w formie elektronicznej zgodnie z ustawą nr. 351/2011 Dz. w sprawie komunikacji elektronicznej na potrzeby marketingu bezpośredniego.

Okres przechowywania Państwa danych osobowych zależy od podstawy prawnej ich przetwarzania. Podstawą jego ograniczenia może być podstawa prawna, zawarta z Państwem umowa lub wyrażona przez Państwo zgoda.

Przy wysyłaniu ofert sprzedaży lub ofert marketingowych (newsletter) do bliżej nieokreślonej grupy klientów (nie stosujemy profilowania), okres przechowywania danych osobowych wynosi trzy lata.

3. Jakim podmiotom trzecim przekazywane są dane osobowe

Smith Natura s.r.o. przetwarza Twoje dane przede wszystkim dla własnych celów.

Ze względu na dostawę zamówienia lub Realizując umowę przekazujemy niezbędne dane naszym partnerom biznesowym:
• w szczególności firmie InPost Polska sp. z o.o., która świadczy umowny przewóz towarów.

4. Newsletter

W przypadku, gdy wyraziliście Państwo chęć otrzymywania newslettera, co jest jednoznaczne ze zgodą na ofert, podane dane osobowe (imię i nazwisko, adres e-mail) będą wykorzystywane wyłącznie w celu przesyłania elektronicznego newslettera o naszych produktach, promocjach, konkursach i nowościach w ofercie.

Zgoda na otrzymywanie newslettera może być wycofana w dowolnym momencie, kliknięciem w link znajdujący się na dole każdego z naszych e-maili lub wysyłając zapytanie na nasz adres e-mail: info@novafam.pl.

5. Cookies

Co to są pliki cookie?
Pliki cookie to małe pliki tekstowe z unikalnym identyfikatorem, które są przechowywane na komputerze lub telefonie komórkowym w celu identyfikacji podczas przeglądania określonej witryny. Można z nich korzystać tylko podczas wizyty, ewent. do monitorowania interakcji z niektórymi usługami / treściami.

Jak używamy plików cookie?
Zbieranie danych behawioralnych jest inicjowane przez klienta poprzez kliknięcie „Zgadzam się” przy komunikacie „Nasza strona korzysta z plików cookies, dzięki czemu możemy zapewnić jak najlepsze wrażenia z zakupów. Jeśli się zgadzasz, kliknij „Zgadzam się”.

Zebrane pliki cookies przetwarzamy za pośrednictwem usługi:
• Google Analytics obsługiwanej przez Google Inc. z siedzibą pod adresem 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA zgodnie z następującą polityką prywatności: https://www.google.com/intl/en/policies/privacy/#nosharing.

III. Realizacja zamówienia i proces zawarcia umowy sprzedaży.

Klient dokonuje wyboru produktu, uzupełnia niezbędne dane i wysyła zamówienie. Sklep internetowy automatycznie rejestruje i potwierdza zamówienie. Wysyłając zamówienie, kupujący zgadza się z Regulaminem Sprzedającego. Sprzedawca wysyła towar do klienta za pośrednictwem InPost Poland sp. z o.o.

IV. Transport towarów i warunki płatności

Sprzedawca wysyła towar do klienta za pośrednictwem InPost Poland sp. z o.o. nie później niż w ciągu 72 godzin od otrzymania zamówienia. Firma kurierska zazwyczaj dostarcza towar w ciągu 1 dnia roboczego. Towar jest przechowywany przez 10 dni. Za datę potwierdzenia zamówienia uważa się datę, w której potwierdziliśmy zamówienie e-mailem lub telefonicznie. Składając zamówienie za pośrednictwem strony internetowej www.novafam.pl, każdy Klient wyraża zgodę na Regulamin i zapoznaje się z procesem składania zamówienia. Zamówienie można potwierdzić tylko wtedy, gdy klient wypełnił wszystkie niezbędne informacje. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody wynikające z nieprawidłowych informacji. Reklamacje będą przyjmowane tylko w przypadku udowodnienia uszkodzenia towaru. Kupujący jest zobowiązany do sprawdzenia towaru bezpośrednio przy odbiorze i potwierdza swoim podpisem, że otrzymał towar w zamówieniu. Nie ponosimy odpowiedzialności za wady, których kupujący nie wskazał przy odbiorze towaru.

V. Zapewnienie jakości

Towary dystrybuowane przez naszą firmę objęte są 100% gwarancją jakości. Oferowane przez nas produkty są zgodne z obowiązującymi normami i zawierają składniki wymienione na opakowaniu. Przy produkcji i przetwarzaniu produktów obowiązują normy HACCP. Jeżeli klient uzna, że jakość wysłanego towaru nie odpowiada jego cenie, kwota ta zostanie zwrócona. W przypadku reklamacji konieczny jest kontakt z naszym działem obsługi klienta.

VI. Odpowiedzialność za błędy

W żadnym przypadku sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za następujące błędy:

– Awaria połączenia z Internetem, która uniemożliwia działanie strony i składanie zamówień za jej pośrednictwem
– usterki, które występują w trakcie składania zamówienia lub podczas komunikacji pomiędzy sprzedającym a kupującym
– utrata danych w pisemnej lub elektronicznej transmisji danych,
– awaria oprogramowania
– konsekwencje różnych błędów programowych lub technicznych
– szkody spowodowane złym połączeniem internetowym i niedostępnością serwisu
Kupujący jest odpowiedzialny za bezpieczeństwo danych na swoim komputerze.Tylko kupujący jest odpowiedzialny za podłączenie i zakup towarów na stronie internetowej.
Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia powstałe z przyczyn od niego niezależnych.
Sprzedawca ma prawo do zmiany ceny towaru oraz terminu dostawy, zmiany obowiązują od momentu publikacji na stronie
Sprzedający ma prawo pozwać w przypadku podejrzenia oszustwa i nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody wyrządzone kupującemu przez osobę trzecią.
W przypadku naruszenia jakichkolwiek warunków handlowych, sprzedawca ma prawo anulować rejestrację i zakup klienta, od czego kupujący nie może się odwołać.
Jeżeli klient nie przyjmuje towaru:
– w przypadku nie odebrania towaru przez kupującego (zgodnie z zamówieniem) zastrzegamy sobie prawo do reklamacji z tytułu uzasadnionej szkody
– w przypadku, gdy kupujący nie przyjmie towaru przy pierwszej dostawie, a następnie zażąda ponownej dostawy, jest zobowiązany do zwrotu kosztów obu dostaw.

VII. Ceny

Ceny na stronie są ostateczne i zawierają podatek VAT. Oprócz ceny końcowej sprzedawca pobiera tylko opłatę pocztową. Sprzedawca jest uprawniony do zmiany cen według własnego uznania, ale nie jest uprawniony do zmiany cen po wysłaniu zamówienia. Ceny promocyjne obowiązują tylko przez określony czas.

VIII. Odstąpienie od umowy

Kupującemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od dostarczenia towaru. Jeżeli kupujący skorzysta z prawa odstąpienia od umowy we wskazanym terminie, jest świadomy, że sprzedawcy przysługuje zwrot kosztów związanych z odstąpieniem od umowy. Jeżeli kupujący zdecyduje się odstąpić od umowy w określonym terminie, konieczne jest spełnienie następujących warunków:

a) przesłanie pisma (najlepiej e-mailem na adres info@bee-well.sk) o treści: „Wnioskuję o jednostronne odstąpienie od umowy z dnia DD.MM.RRRR (numer faktury) i jednocześnie zwrot kwoty zapłaconej za towar na konto nr.: SK …………….. Data i podpis.

b) dostarczyć towar na adres sprzedającego wraz z kopią w/w pisma.

c) zwracany towar musi być w nieuszkodzonym, nieotwartym, oryginalnym opakowaniu, produkt nie może być używany, uszkodzony i musi być kompletny. Do towaru należy dołączyć dowód wpłaty. Nie odsyłaj towaru za pobraniem, nie zostanie on przyjęty. Termin zwrotu towaru zostanie zachowany, jeżeli zostanie wysłany nie później niż do ostatniego dnia tego terminu. Koszty związane z dostarczeniem zwracanego towaru do naszej firmy ponosi kupujący.

d) jeśli zwracany towar spełnia wszystkie powyższe warunki, kwotę za towar prześlemy na wskazany rachunek bankowy nie później niż 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Nie płacimy gotówką ani czekiem.

e) w przypadku niespełnienia któregokolwiek z powyższych warunków nie uznajemy prawa do odstąpienia od umowy i odesłania towaru na koszt kupującego. Sprzedający ma prawo obciążyć kupującego wszelkimi poniesionymi dodatkowymi kosztami.

IX. Reklamacje

Kupujący może złożyć reklamację wysyłając wiadomość e-mail na adresy w sekcji „kontakty”. Niezbędne jest podanie przyczyn reklamacji oraz przesłanie reklamowanego towaru na adres firmy. Sprzedawca zobowiązuje się do załatwienia uzasadnionej reklamacji w terminie 30 dni i wysłania tego samego, nieuszkodzonego towaru do Klienta na własny koszt. Uszkodzony towar należy dostarczyć sprzedającemu, a koszty przesyłki pokrywa kupujący. Uważamy, że dystrybuowany przez nas towar nie będzie stanowił powodu do reklamacji.

X. Uszkodzenie towaru podczas transportu

Kupujący jest zobowiązany do sprawdzenia towaru przy odbiorze. W przypadku ewidentnych uszkodzeń podczas transportu ma prawo zwrócić towar do naszej firmy. Wspólnie z przewoźnikiem zgłoszą reklamację i nie przejmą towaru. Kupujący jest zobowiązany do niezwłocznego poinformowania nas. Towar zostanie odesłany do naszej firmy, a nowy wyślemy na własny koszt.

XI. Postanowienia końcowe

W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem miarodajne są przepisy Kodeksu Cywilnego. Wysyłając zamówienie, kupujący akceptuje niniejszy regulamin, który jest zgodny z potwierdzeniem zamówienia i sprzedającym. Niniejsze warunki obowiązują od 1 lutego 2016 r. do czasu wydania nowych warunków handlowych. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu bez uprzedzenia.

Inne warunki ogólne
Korzystanie z serwisu jest bezpłatne dla każdego.
Rejestracja w serwisie jest dobrowolna i bezpłatna.
Komárno 1 października 2018 r.

Płatność online kartą płatniczą za pośrednictwem bramki płatniczej Trustpay a.s.

Użytkownik / Kupujący ma świadomość, że podane poniżej dane osobowe Smith Natura s.r.o. z siedzibą przy ul. Roľníckej školy 1500/1 945 01 Komárno, SR zostanie przekazane do przetwarzania przez Trustpay a.s. /www.trustpay.eu/ dane wymagane do wystawienia faktury: imię i nazwisko, adres, kod pocztowy, miejscowość.